Laman

Anda Tertarik Untuk Berkomentar Atau Mempunyai Keluhan Serupa - Kirim Tulisan Anda Lewat Email - jaringansampahxl.perluditelusuri@blogger.com dan pastikan anda mengirimkan tulisan FIX, karena tulisan anda akan dipublish secara otomatis.. - Gunakan Fitur Ini Dengan Bijak - Dan Semoga Keluhan Kita Semua Didengarkan - Oleh Bos Bos XL - Yang Mungkin Tidak Menggunakan Kartu XL Dalam Berkoneksi

SPAD Merialisasikan Impian Perdana Menteri XL PRIORITAS JELEK - RUGI MASUK XL PRIORITAS

Suruhanjaya Pengangkutan Awam Darat (SPAD) telah merialisasikan impian Perdana Menteri Dato’ Seri Najib Tun Razak untuk melihat pengangkutan awam di negara ini setaraf dengan negara maju di dunia yang lain dan mahukan pengangkutan awam menadi pilihan rakyat negara ini.

Kesemua ini tidak akan berlaku sekiranya SPAD tidak memainkan peranannya bagi mengadun sistem pengangkutan tidak kira sama ada ianya teksi, bas atau pun laluan tren, ini bermakna SPAD bukan hanya melihat kepada kenderaan awam seperti teksi dan bas sahaja tetapi lebih jauh dari itu ia ini laluan tren.

SPAD yang telah ditubuhkan pada tahun 2010 hasil ilham Perdana Menteri Dato’ Seri Najib Tun Razak sendiri yang mahu melihat mutu pengangkutan awam darat mendapat pengiktirafan dunia dimana sebelum ini perkhidmatan kenderaan awam di negara ini sering menjadi cemuhan penguna baik dari dalam mahupun dari luar negara.

Di bawah teraju YBhg. Tan Sri Syed Hamid Jaffar Alba, SPAD terus mengorak langkah menyusun strategi memantapkan pengangkutan awam darat dengan menyusun semula sistem pengendalian, pengurusan dan laluan agar menjadi lebih sistem matik serta menyusun atur sistem pengendalian dan perancangan pembangunan stesyen hentian bagi teksi dan bas.

Hasil kepimpinan yang cemerlang, SPAD terus memainkan peranan dalam usaha membaik pulih sistem pengangkutan awam, sahingga terlancarnya fasa pertama Mass Repid Transit (MRT), bagi memenuhi impian Perdana Menteri didalam agenda Bidang Keberhasilan Utama Negara (NKRA) dalam Pelan Transformasi Kerajaan yang pernah disuarakannya pada tahun 2009.

Dari sini kita memahami SPAD bukan sahaja menguruskan hal ehwal teksi dan bas sahaja tetapi jauh lebih dari itu ialah menguruskan sistem pengangkutan yang canggih seperti MRT, selain turut memastikan kenderaan tren yang lain beroperasi dengan cemerlang demi kemudahan kepada rakyat.

Jadi, jika diluar sana melihat SPAD hanya sebagai sebuah agensi kerajaan yang hanya menguruskan teksi tidak bermeter dan pemandu yang tidak kemas serta berbau hapak maka dengan perasmian perjalanan MRT dalam fasa pertama Sungai Buluh – Kajang yang dilancarkan oleh Perdana Menteri baru-baru ini jelaslah tugas SPAD bukan semudah yang disangka.

Merancang kemudahan kenderaan awam darat bagi kegunaan warga tempatan dan pelancung agar memuaskan hati mereka bukanlah kerja yang mudah seperti menunding jari kesalahan kepada orang lain, untuk memastikan setiap kenderaan beroperasi dengan cemerlang dan sentiasa menepati masa bukanlah cabaran yang kecil, kerana mereka perlu berhadapan dengan cemuhan rakyat dan pemimpin terutamanya dari pembangkang.

Syabas dan tahniah parlu dihulurkan kepada seluruh jentera SPAD, kepada pengendali kenderaan teksi dan bas haruslah sedar bukan mudah untuk menaikkan taraf pengangkutan awam negara ini ke mercu dunia seperti hari ini jika tidak ada agensi yang benar-benar memberi komitmen terhadap kemajuan pengangkutan awam negara ini seperti SPAD.

Dan kini terbukti SPAD telah berjaya mengharumkan nama Malaysia melalui pengurusan perkhidmatan pengangkutan awam yang cemerlang.

- Via http://postmetro.net/spad-merialisasikan-impian-perdana-menteri/ - On December 20, 2016 at 04:16AM

LAYANAN XL BURUK - Jaringan XL Lemot - Jaringan XL Lambat - Jaringan XL Sampah - begitulah ucapan masyarakat ketika jaringan XL mati mulai 1 Desember tapi tidak ada tanggapan, saya buatkan sebuah blog yang silahkan diturunkan sendiri, - ini merupakan tanggung jawab dari CEO Dian Siswarini yang tidak melakukan kontrol ke bawahannya -

  • Komplain Rangers tidak ada jawaban di FB Page
  • Rangers tidak ada balasan di Kaskus care - semua pada pindah kartu ( Jangan alasan penuh mail )
  • Komplain lewat aplikasi juga ngak dibalas, 
Bersadarkan pantauan XL memang merubah tarifnya lebih dulu ketimbang jaringannya yang dijanjikan berubah 2 bulan sebelumnya - xl malah merubah tarif 9 Desember tapi jaringan malah semakin letoy, apa bagusnya pindah ke PRIORITAS ?? prioritas cuman membebankan kami, tidak ada gunanya, itu artinya nasibku bergantung padamu, kalau pakai prabayar, ngak suka patahkan SCnya - toh sc cuman 6000 rupiah, ngak ada nilainya, bisa dibuat melanggar undang undang lagi.

jaringan xl sampah, jaringan xl lambat

Nah mana tanggung jawab dari CEO atau dari pihak XL yang tidak memberikan konfirmasi seolah olah tidak ada masalah sama sekali, karena nyata nyata masalah besar sejak 1 Desember 2016 ada dan tidak selesai sampai tulisan ini diposting, silahkan layangkan melalui media cetak permohonan maaf - JARINGAN XL SAMPAH - JARINGAN XL LEMOT - JARINGAN XL MAHAL - PAKET INTERNET XL SAMPAH - XL AXIATA SAMPAH - DIAN SISWARINI MUNDUR - TIDAK TAHU MALU - XL MALING PULSA  - XL MALING

Subscribe to receive free email updates:

Related Posts :

0 Response to "SPAD Merialisasikan Impian Perdana Menteri XL PRIORITAS JELEK - RUGI MASUK XL PRIORITAS"

Post a Comment

KAMI AKAN SELALU MENINGKATKAN KUALITAS KEDEPANNYA, PADAHAL MASALAHNYA SEKARANG !!! - YA KABUR TOH PELANGGANNYA.. CUSTOMER SERVICEMU TAK MAMPU !! LAYANAN BURUK



AKAR MASALAH !!

AKAR MASALAH !!