Laman

Anda Tertarik Untuk Berkomentar Atau Mempunyai Keluhan Serupa - Kirim Tulisan Anda Lewat Email - jaringansampahxl.perluditelusuri@blogger.com dan pastikan anda mengirimkan tulisan FIX, karena tulisan anda akan dipublish secara otomatis.. - Gunakan Fitur Ini Dengan Bijak - Dan Semoga Keluhan Kita Semua Didengarkan - Oleh Bos Bos XL - Yang Mungkin Tidak Menggunakan Kartu XL Dalam Berkoneksi

Muhyiddin Tidak Layak Menjadi Perdana Menteri XL PRIORITAS JELEK - RUGI MASUK XL PRIORITAS

Sudah hampir empat hari keyataan Mahathir bahawa pemberian BR1M itu adalah satu rasuah dan haram jika di belanjakan tidak dibalas sama ada menyangkal atau bersetuju dengan fatwa tersebut, ternyata Muhyiddin seperti terikat tangan, kaki dan mulut sahingga tidak berdehek walupun dengan sepatah kata.

Malah kemungkinan sekarang ini sedang bersembunyi dari pihak media yang sedang menanti dengan penuh minat kenyataan balas Muhyiddin berhubung dengan kenyataan Mahathir selaku pengerusi parti bunga yang mana Muhyiddin adalah Presidennya, adakah beliau mahu mengiakan dan bersetuju bahawa BR1M itu adalah rasuah atau mahu berpegang pada kenyataanya dahulu bahawa BR1M ini adalah wang rakyat dan bukan rasuah.

Kenyataan yang pernah beliau lafaskan ketika menjawat jawatan Timbalan Perdana Menteri ketika merasmikan sambutan Perayaan Rakyat 1Malaysia di pusat Rekreasi Air Balok, Beserah disaksikan oleh lebih 20 ribu pengunjung ketika itu, malah beliau juga turut menyatakan bahawa bantuan tersebut diberikan kepada semua rakyat yang layak tanpa mengira latar belakang fahaman politik mereka.

Muhyiddin juga turut memuji dengan mengatakan bahawa kerajaan Barisan Nasional yang dipimpin oleh Perdana Menteri Dato’ Seri Najib Tun Razak sentiasa prihatin terhadap kesusahan yang dihadapi oleh rakyat.

Tetapi kini Muhyiddin seperti terpaku dengan faktwa yang dikeluarkan oleh Mahathir beberapa hari lalu sahingga tidak berani di sangah atau dibantah akan faktwa tersebut, malah tidak ada satupun keyataan resmi dari parti yang dipimpin oleh Muhyiddin berhubung kenyataan Mahathir tersebut.

Muhyiddin kini terjerat didalam perangkap yang mereka pasang sendiri, mereka menyusun perangkap tetapi mereka terlupa kesan dari perangkap tersebut, diketika rakyat sedang merasa bersyukur dengan keprihatinan kerajaan, dengan tidak disangka ada yang sanggup mengeluarkan faktwa bahawa bantuan kerajaan tesebut adalah haram kerana berbentuk rasuah.

Mampukah Muhyiddin memperbetulkan Mahathir atau akan terus akur dengan kenyataan Mahathir bahawa duit [emberian bantuan BR1M itu haram, jika Muhyiddin berpendirian sama seperti Mahathir ia memberi erti bahawa Muhyiddin tidak layak menjadi seorang pemimpin apatah lagi sebagai Perdana Menteri kerana sering berdolak dalih didalam membuat keputusan.

Jika mahu membenarkan atau menyanggah kenyataan yang salah pun Muhyiddin tidak berani bagaimana mahu membuat keputusan penting untuk negara dan kebaikkan rakyat, untuk menjadi seorang ketua negara Muhyiddin harus ada pendirian dan berpegang pada prinsip bukan seperti lalang yang mudah terumbang ambing walaupun di tiup angin yang lembut.

Sudah-sudahlah Muhyiddin anda memang tidak layak untuk jawatan Perdana Menteri tetapi selayaknya duduk dibawah ketiak orang lain.

- Via http://postmetro.net/muhyiddin-tidak-layak-menjadi-perdana-menteri/ - On December 29, 2016 at 06:38PM

LAYANAN XL BURUK - Jaringan XL Lemot - Jaringan XL Lambat - Jaringan XL Sampah - begitulah ucapan masyarakat ketika jaringan XL mati mulai 1 Desember tapi tidak ada tanggapan, saya buatkan sebuah blog yang silahkan diturunkan sendiri, - ini merupakan tanggung jawab dari CEO Dian Siswarini yang tidak melakukan kontrol ke bawahannya -

  • Komplain Rangers tidak ada jawaban di FB Page
  • Rangers tidak ada balasan di Kaskus care - semua pada pindah kartu ( Jangan alasan penuh mail )
  • Komplain lewat aplikasi juga ngak dibalas, 
Bersadarkan pantauan XL memang merubah tarifnya lebih dulu ketimbang jaringannya yang dijanjikan berubah 2 bulan sebelumnya - xl malah merubah tarif 9 Desember tapi jaringan malah semakin letoy, apa bagusnya pindah ke PRIORITAS ?? prioritas cuman membebankan kami, tidak ada gunanya, itu artinya nasibku bergantung padamu, kalau pakai prabayar, ngak suka patahkan SCnya - toh sc cuman 6000 rupiah, ngak ada nilainya, bisa dibuat melanggar undang undang lagi.

jaringan xl sampah, jaringan xl lambat

Nah mana tanggung jawab dari CEO atau dari pihak XL yang tidak memberikan konfirmasi seolah olah tidak ada masalah sama sekali, karena nyata nyata masalah besar sejak 1 Desember 2016 ada dan tidak selesai sampai tulisan ini diposting, silahkan layangkan melalui media cetak permohonan maaf - JARINGAN XL SAMPAH - JARINGAN XL LEMOT - JARINGAN XL MAHAL - PAKET INTERNET XL SAMPAH - XL AXIATA SAMPAH - DIAN SISWARINI MUNDUR - TIDAK TAHU MALU - XL MALING PULSA  - XL MALING

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "Muhyiddin Tidak Layak Menjadi Perdana Menteri XL PRIORITAS JELEK - RUGI MASUK XL PRIORITAS"

Post a Comment

KAMI AKAN SELALU MENINGKATKAN KUALITAS KEDEPANNYA, PADAHAL MASALAHNYA SEKARANG !!! - YA KABUR TOH PELANGGANNYA.. CUSTOMER SERVICEMU TAK MAMPU !! LAYANAN BURUK



AKAR MASALAH !!

AKAR MASALAH !!