Laman

Anda Tertarik Untuk Berkomentar Atau Mempunyai Keluhan Serupa - Kirim Tulisan Anda Lewat Email - jaringansampahxl.perluditelusuri@blogger.com dan pastikan anda mengirimkan tulisan FIX, karena tulisan anda akan dipublish secara otomatis.. - Gunakan Fitur Ini Dengan Bijak - Dan Semoga Keluhan Kita Semua Didengarkan - Oleh Bos Bos XL - Yang Mungkin Tidak Menggunakan Kartu XL Dalam Berkoneksi

Mangsa Banjir Teruja PM Najib Datang Buat Lawatan XL PRIORITAS JELEK - RUGI MASUK XL PRIORITAS

Mangsa banjir yang ditempatkan di pusat pemindahan di Sekolah Kebangsaan Bunohan di sini, hari ini gembira apabila Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak sudi melawat mereka.

Sejumlah 646 mangsa banjir daripada 207 keluarga dari beberapa kampung sekitar Pengkalan Kubor, ditempatkan di pusat pemindahan itu sejak Rabu lepas.

Selain meninjau pelbagai kemudahan yang disediakan untuk mangsa banjir di pusat pemindahan terbabit, Perdana Menteri turut beramah mesra dengan mangsa bencana alam itu.

Misfina Awang, 50, dari Kampung Teluk Jering di sini, berkata kehadiran pemimpin utama negara itu menunjukkan Perdana Menteri seorang pemimpin yang prihatin dengan nasib rakyat yang ditimpa musibah.

“Kehadiran Perdana Menteri di sini, sedikit sebanyak memberikan kegembiraan, merawat kesedihan dan kegelisahan kami yang tinggal di sini sejak tiga hari lalu,” katanya.

“Kami berasa bertuah kerana beliau (Najib) sudi melawat kami dan dalam masa sama beliau sempat mendengar luahan masalah yang dihadapi oleh kami setiap kali tiba musim tengkujuh,” katanya kepada Bernama di sini, hari ini.

Misfina yang bekerja di sebuah kilang di daerah itu terpaksa berpindah ke pusat pemindahan tersebut pada Rabu lepas bersama empat orang anaknya berusia 18 sehingga 26 tahun apabila rumahnya dinaiki air.

Hamid Seman, 55, dari Kampung Palas Merah di sini, pula berkata kehadiran Najib membuktikan kerajaan sangat prihatin terhadap nasib rakyat.

“Dalam situasi sebegini, kami memerlukan perhatian daripada pemimpin oleh itu dengan kehadiran Perdana Menteri menunjukan beliau dan pemimpin lain sentiasa mengambil berat nasib rakyat,” katanya.

Nurliza Hamid, 22, dari kampung sama, gembira buat kali pertama dapat bertemu dengan Perdana Menteri secara dekat.

“Walaupun Perdana Menteri datang sekejap, sudah cukup buat kami, golongan muda, merasakan kami turut diberikan perhatian oleh Perdana Menteri,” katanya.

Sempena lawatan itu, Perdana Menteri menyatakan kerajaan akan meneliti cadangan supaya sebuah jambatan dibina di Jalan Kasban di Kampung Nibong di sini, bagi menyelesaikan isu ‘banjir termenung’ yang berlaku setiap kali musim tengkujuh di kawasan berkenaan.

Banjir di Tumpat dipanggil banjir termenung disebabkan air yang terkepung dan tidak dapat mengalir keluar.

Najib berkata pembinaan jambatan berkenaan akan membolehkan sebuah saluran air dibina untuk mengalirkan air banjir dari kawasan Pengkalan Kubor di sini dengan lebih cepat ke Sungai Golok.

- Via http://postmetro.net/mangsa-banjir-teruja-pm-najib-datang-buat-lawatan/ - On January 07, 2017 at 06:35PM

LAYANAN XL BURUK - Jaringan XL Lemot - Jaringan XL Lambat - Jaringan XL Sampah - begitulah ucapan masyarakat ketika jaringan XL mati mulai 1 Desember tapi tidak ada tanggapan, saya buatkan sebuah blog yang silahkan diturunkan sendiri, - ini merupakan tanggung jawab dari CEO Dian Siswarini yang tidak melakukan kontrol ke bawahannya -

  • Komplain Rangers tidak ada jawaban di FB Page
  • Rangers tidak ada balasan di Kaskus care - semua pada pindah kartu ( Jangan alasan penuh mail )
  • Komplain lewat aplikasi juga ngak dibalas, 
Bersadarkan pantauan XL memang merubah tarifnya lebih dulu ketimbang jaringannya yang dijanjikan berubah 2 bulan sebelumnya - xl malah merubah tarif 9 Desember tapi jaringan malah semakin letoy, apa bagusnya pindah ke PRIORITAS ?? prioritas cuman membebankan kami, tidak ada gunanya, itu artinya nasibku bergantung padamu, kalau pakai prabayar, ngak suka patahkan SCnya - toh sc cuman 6000 rupiah, ngak ada nilainya, bisa dibuat melanggar undang undang lagi.

jaringan xl sampah, jaringan xl lambat

Nah mana tanggung jawab dari CEO atau dari pihak XL yang tidak memberikan konfirmasi seolah olah tidak ada masalah sama sekali, karena nyata nyata masalah besar sejak 1 Desember 2016 ada dan tidak selesai sampai tulisan ini diposting, silahkan layangkan melalui media cetak permohonan maaf - JARINGAN XL SAMPAH - JARINGAN XL LEMOT - JARINGAN XL MAHAL - PAKET INTERNET XL SAMPAH - XL AXIATA SAMPAH - DIAN SISWARINI MUNDUR - TIDAK TAHU MALU - XL MALING PULSA  - XL MALING

Subscribe to receive free email updates:

Related Posts :

0 Response to "Mangsa Banjir Teruja PM Najib Datang Buat Lawatan XL PRIORITAS JELEK - RUGI MASUK XL PRIORITAS"

Post a Comment

KAMI AKAN SELALU MENINGKATKAN KUALITAS KEDEPANNYA, PADAHAL MASALAHNYA SEKARANG !!! - YA KABUR TOH PELANGGANNYA.. CUSTOMER SERVICEMU TAK MAMPU !! LAYANAN BURUK



AKAR MASALAH !!

AKAR MASALAH !!